KirsteninAlcala.reismee.nl

Spanjaarden zijn organisatietalenten

Ik vond toch dat ik dit even moest delen. De laatste weken (ja, ik zit hier al bijna een maand!) ben ik veel te vaak langs het Erasmus office geweest. Dan kloppen de vakken niet, dan kan je geen e-mail aanvragen.. niets klopt ervan!

Ik was er gisteren ook, omdat ik niet kon inloggen op het intranet van school.. Nee gek hé, komen ze met mijn e-mail adres aan: kristen.olijve@... Dus ik zeg dat is niet mijn naam! Zegt ze; Nou het is wel je email.. Dus ik moest thuis proberen ermee in te loggen, lukte natuurlijk niet, dus ik vanochtend terug..

Kom ik daar, blijk ik eerst mijn account te moeten activeren (hadden ze me gisteren ook kunnen vertellen??) en dus ik, alweer, mijn naam is KIRsten. OH! dan moeten we dat veranderen, schrijf hier maar je echte naam op... Ik snap hier zo niets van he

Laughing

En ik kreeg ook nog een leuke mail vanochtend:

Dear student.

We are worry because you should have started this academic year at our University. and we are waiting for your arrival. Are you coming? or have you given the Erasmus up?

We wait for you at our Erasmus office or an email with your resign.

Kind regards,
David, Programa ERASMUS

Nu werd ik echt pissig

Laughing
gewoon echt.. ik snap er de BALLEN niet meer van.. nu heb ik gemaild en alles, maar geen antwoord (alles sluit ook na 2-en ..) dus kijken of ik morgen wat krijg. 'gelukkig' heeft mijn huisgenote, dorothy, ook zo'n mail gekregen. Ik ben dus niet de enige haha!

Verder heb ik écht de leukste lessen van Alcalá! In één klas liggen mijn klasgenoten continu in een deuk, alleen ik weet niet waarom!!
Laughing
Het moet dus erg grappig zijn, maar geloof me je voelt je echt zo knullig als je niet begrijpt wat ze zeggen. Gelukkig zit ik twee lessen bij een spaanse meid die een half jaar in engeland engels heeft geleerd (en die dus weet hoe ik me de eerste weken voel) en ik heb haar aantekeningen van die les gekregen om te kopieëren (die docent zei alles op, verstaan ging niet, laat staan meeschrijven). En ze probeert mij alles uit te leggen, zo lief! Nou doet ze het zo veel mogelijk in het spaans, maar komen we er echt niet uit, is het fijn terug te kunnen vallen op het engels. Verder een leuk vooruitzicht, begin november moet ik met mijn groepje van een les (8 pers) les geven aan de klas. in het spaans. over de crisis ofzo. TOLL!! ik schijt m nu dus al, maar we gaan het zien ..

Verder denken jullie natuurlijk dat ik alleen maar feest!! Dat doe ik ook, maar ik zit ook in de les

Wink
Ik heb gelukkig nog een tijdje om mijn spaans te leren, maar ik ga er aan trekken nu..

En zo leuk, iedereen is al aan plannen aan het maken om langs te komen, mafkezen

Laughing
Bram begin oktober, ma eind oktober, Laar en Lau in November, Denada, Lil en miss Marc in december, super vet!!!!

Dit was hem wel weer, muchos besos y hasta luego!! xx

Reacties

Reacties

Denise

Haha lekker frustrerend op school :P en die mail ook, logisch joh not Haha. Ik hoop ook echt dat ik langs kan komen bij je! Word dan alleen wel januari want dan heb ik pas vakantie / verlof van vliegen..

Denada

Fuck David.. vind je het logisch dat ze bijna failliet gaan, met de mentaliteit die ze daar hebben. WTF om 2 uur dicht?! Maar komt goed hoor kirrie

Kirsten

Tuurlijk Denise! Januari is alleen wel examenperiode, maar begin januari, heb je dan vakantie? :D dan zou je ook doordeweeks kunnen komen, ik heb vakantie tot 6 januari :)
@denada jaa man het gaat nergens over, alles gaat dicht in Alcala om 14:00, luilakken!

Niet je moeder

Je moet je eigen serie beginnen shiiit.
Dit is zeker niets voor jou al die shizzlemanizzlefromthedizzle.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!