KirsteninAlcala.reismee.nl

Granada, mams en halloween!

Het is weer ff een tijdje geleden! Tussen mijn vorige post en nu is er veel gebeurd. Eerst ben ik twee weken geleden naar Granada geweest. We gingen met twee volle bussen die kant op, een reis van zo'n 7 uur tegemoet. Daar hebben we in het Funky Hostel gezeten, jaja, in een kamer met 7 anderen :) Op vakantie met zo'n groep is het toch altijd leuker en leer je mensen echt kennen (positief

Tongue out
) We zijn door de stad gelopen, we liepen tot zo'n hoog punt dat we uitzicht over de hele stad hadden. En 's avonds natuurlijk feesten. Vrijdagavond was privé feest voor ESN (erasmus) mensen, en iedereen was nog verkleed ook in het 'nerd thema' was super leuk!
Zaterdag maar even kunnen slapen, toen wezen winkelen (het was het hele weekend koud en regenachtig, en wie was er niet op gekleed... ) en naar de kathedraal geweest, die is zo mooi! Daarna nog een shisha bar en toen weer feesten! Dit x in 2 discotheken in Granada. De volgende dag naar het Alhambra geweest, ik heb het mooiste deel gemist (waren de weg kwijt .. ) maar was achteraf een superweekend!!

Nou afgelopen weekend was ma hier

Laughing
Hebben ten eerste heeerlijk weer gehad! Zaterdag op Plaza mayor wat gaan drinken, kwamen er 2 oude braziliaanse mannen die vroegen of ze erbij konden zitten - sure! Uiteindelijk 2 uur met ze gezeten, in het spaans (en ma in het duits) gesproken met ze en zingen dat ze deden! Iedereen op het terras naar ons kijken, zo grappig!

Zondag hebben we (beide voor het eerst) de Rastro markt gezien. Die is echt zo leuk! Het gaat van antiek tot kleding tot boeken en sieraden. Daarna naar het Thyssen museum geweest om een paar mooie stukken te zien :) en 's avonds wilden we toch iets doen - Flamenco Casa Patas waar ik met pap was geweest was vol.. - Kwam ma met een naam die 'af en toe' flamenco heeft, ik op de site kijken en ja hoor, die avond flamenco! Dus wij beetje gehaast en een super show gekregen! Maandag zijn we alcalá door gegaan, heerlijk tapas gegeten (het hele weekend tapas

Laughing
) en dinsdag regende het hartstikke, en moest ma om 14 alweer vliegen!! :( Maar een super weekend gehad!

En nou was gister halloween, ik was zorro haha en iedereen was verkleed! Echt heel leuk. Het idee was om naar Madrid te gaan maar uiteindelijk toch gebleven in Alcalá. We zijn wat huizen, barretjes en clubs afgegaan maar het was erg gezellig! Vanochtend word ik nog wakker gemaakt door mijn huisgenootje. Kirsten, Kirsten, you better phone or text your sister, she is worried about you! Dus ik wtf, zijn drie meiden in Madrid op een halloween feest overleden (ja je weet het nooit natuurlijk :D ) maar ze waren echt bang aaah. Wel waren mensen uit Alcalá daar (jongens) ben benieuwd wat ze hebben meegekregen, wel eng hoor, zelfde als bij love parade (verplet door te kleine uitgangen.. slim met 10000 bezopen jongeren)

De rest van de week zijn er twee verjaardagen (maar in het weekend pas) en ik héb al weekend, want 1 November is een officiele feestdag!!! Dus tot vrijdag huiswerk - moet echt.. en daarna weer een feest weekend. En volgend weekend komen Lara en Laura!!!!

Laughing
komt helemaal goed hier, heb er zinan!!

Reacties

Reacties

Anoniempje

Het is zo bijzonder dat ik ongerust was dat het zelfs op je blog mag. Ik ben vereerd.

Kirsten

Het idee dat jij iedereen een bericht stuurt en dorothy mij wakker moet maken :D als ik dat wil delen deel ik dat.

toro

leuk poes..klinkt supernice wat je met je ma hebt meegemaakt.. hoe was 1 novembre? xx D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!