KirsteninAlcala.reismee.nl

Veel gezelligheid en zwevende studenten...

Het is weer erg lang geleden sinds ik iets heb geschreven!! Ben ook veel te druk geweest natuurlijk hahaha. Nog steeds is het meer gezellig dan studeren hiero, maar sinds afgelopen week ben ik wel in de mood voor studeren gekomen. De afgelopen weken zijn weer gekkigheid geweest, vorige week een dagje naar Segovia geweest. Dat is een stadje 30 min met een supertrein vanuit Madrid vandaan. Erg mooi om te zien, heb er ook wat foto's van staan alleen het was zo klein dat we na 2,5 uur het al hadden gezien, dus toen zijn we tapas gaan eten (lange tijd..) nog ff rondgelopen en weer lekker naar huis, was leuk voor een dagje :)

Afgelopen weekend zijn we naar Salamanca gegaan. Een duitse jongen had dit zomaar georganiseerd en klonk leuk, waarom niet! Zaterdagochtend vroeg met de bus, en dan Zondag om 17.30 met de bus naar huis. Het is echt een hele mooie stad, dus we hebben de hele ochtend/middag rond gelopen, in een treintje rondgereden en vanalles gezien, erg leuk! Maar Salamanca staat bekend om het uitgaansleven, dus dat was reden nummer twee dat we daar waren. Ik heb echt een super avond gehad, met gekke mensen en veel te goedkope shots ( wie schenkt nou shots in een bar voor €0.70 ?? ) En zondag niet eens zo gesloopt als gedacht. We toen zelfs nog dingen gaan bekijken, onder andere de universiteit.Op de voorkant daarvan staat een kikker, en die moet je uit een heel groot , ja , beeldhouwerk vinden ( google maar: Salamanca university frog) echt zo lastig dat het was, alleen je moet het zelf vinden anders breng het ongeluk. Na lange tijd kon ik er niet meer tegen en heb ik gevraagd waar die zit... oops ..

Wat dat zwevende studenten betreft,ik plus de NLse meiden hier kregen bericht dat wij geen examens zullen kunnen maken omdat wij nergens voor ingeschreven staan, dus dikke stress. De vrouw zei letterlijk dat we nergens zijn, we 'zweven'. Nu hebben we een formulier ingevuld (na 1,5 uur reizen kom je eindelijk bij dat stomme kantoor aan om 1 krabbel te zetten..) en hopelijk komt alles nu goed, het is zo'n gedoe om vanuit de Hogeschool Utrecht hier te komen, allemaal vreemde overeenkomsten. Maar komt vast goed.

Deze week staat er ook weer vanalles gepland! Morgen naar een shitwedstrijd in het Bernabeu, we gaan met een hele hoop mensen en veel van ons (meiden) wilden gewoon een x een wedstrijd in een stadium zien, en het was maar 10 euro hahaha :D Vrijdag komen wat klasgenoten die in Madrid studeren langs in Alcalá en zaterdag is er een duits avondmaal, allemaal leuk! En over twee weken naar Lissabon, dan komt lil en dan al met kerst naar huis! Ik heb zin iedereen weer te zien! Dan nog een maandje, een skitrip naar Sierra Nevada en dan toch echt Alcalá verlaten, poeh. Zal wel wennen worden thuis, maar komt vast goed!

Ik zal binnenkort weer is wat schrijven :) Muchos besos y hasta luego chicos!!

Reacties

Reacties

degene die achter je zit

Die kikker zar rechts toch? Haha had tijd terug op tv gezien oops... Zondag niet zo brak als gedacht, wat dacht jij hahaha?

Wie zit achter me? Ik zit in Spanje

Ja rechts, maar zo klein!! Ja ff serieus, ik had energie voor 10.. :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!