KirsteninAlcala.reismee.nl

Verjaardagsgekte

De eerste x verjaardag in het buitenland, zonder lil en met heeel veel feestgangers! Vooral op een maandag was het een beetje lastig, maar toch had ik een hele meuk mensen uitgenodigd om naar Burritoo bar te komen. Uiteindelijk kwamen er best wat mensen, erg gezellig (iets te gezellig voor mij).. Er waren namelijk wat gratis drankjes van de bar (omdat ik dan jarig was) waar ik achteraf niet zo goed tegen kon .. Hier ben ik dus 2 dagen ziek van geweest! :D

Ik heb echt super lieve cadeaus gekregen uit nederland, en ook van hier :D De meiden hier met leuke spulletjes, anderen met een kroontje en toverstaf haha (de chinese shops hebben hier alles) en ook veel leuke pakketjes uit NL :D

Ik heb vandaag dan school gehad, heb me ook aangemeld voor een spaans cursus hier. Tijd om goed bezig te gaan :) Ik volg twee vakken in het engels, en twee in het Spaans. Zo red ik het hopelijk uiteindelijk om tentamens te schrijven en ook daadwerkelijk punten binnen te slepen..

Nu weer een feestje, 'padlock party', met als beschrijving: de meiden zullen slotjes krijgen en de jongens sleutels. Het is de bedoeling om de 'perfecte combi' te vinden om zo gratis drinken vouchers te ontvangen voor de avond.. Wé gaan het zien :)

Miss u guyss, muchos besos

Wink

Reacties

Reacties

Misschien toch je moeder

Haha vette baaaaaaass. Was wel chill he zonder mij? Kan ik ook wel aan wennen, zonder jou dan. Have fun poes!

kleine viezerik

hahah KUT ga je weer feesten.. pas maar op anders ga je nockie. Have fun!!!

die neppe spanjaard

hahaha kutjes wat een namen!! Nee gaat prima, begin er hier aan te wennen.. bedankt poesaabsss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!