KirsteninAlcala.reismee.nl

Bram, middeleeuwse markt en nog steeds zomer.

Afgelopen weekend kwam Bram op bezoek!! Aan het begin was het heel vreemd, aangezien je elkaar toch 6 weken al niet had gezien. Vrijdag avond zijn we bij een groepje vrienden geweest, en zaterdag avond ook :) Was hartstikke gezellig en tussendoor hebben we thuis gerelaxed. Wel vonden we zondag dat we maar is naar Madrid moesten :P Daar zijn we bij sol, Gran vía en het Retiro park geweest!! Was super leuk :D helaas was het weekend snel over, en moest hij alweer naar huis :(

Ook nog gedoe gehad met Iberia voor vertrek, moesten ineens 30 euro bijleggen... zeikerds, daar gaan we zeker nog werk van maken! Maar wel een super weekend gehad!!

Deze week is de Medievel Market, middeleeuwse markt van Cervantes. Ik heb het ff opgezocht, Miguel Cervantes schreef Don Quixote en zijn invloed op de spaanse taal is zo groot dat deze ook wel 'de taal van cervantes' wordt genoemd. jaaaa zo leren we nog is wat!

In ieder geval, hierom is er een super grote markt door alcalá, met veel vlees, ouderwetse kledingdracht en leuke prulletjes :D Gisteren heb ik met een aantal daar rondgelopen en later ook gegeten. (gevulde aardappel, zo lekker!!). Was super leuk, ik voeg ook wat fotos toe later.

Ten slotte, was het hier gisteren gewoon 34 graden (zag ik op een bord staan) Ik kan in oktober gewoon nog in mijn korte broek lopen!! Ik heb de meeste echt korte spullen al mee terug gegeven aan bram, maar gelukkig heb ik iéts laten liggen haha!! Voorlopig blijft het nog goed weer gelukkig, hopelijk ook als ma komt!

Want volgend weekend ga ik een weekend weg, een georganiseerde reis naar Granada!! Dit met allemaal spaanse en erasmus mensen, lijkt me super gezellig met de hele meut in een hostel. En de week daarop komt ma al!! en dan is het al NOVEMBER!! tijd gaat hier ZO snel, ik ga vandaag ook de hele dag aan huiswerk en alles, alleen ze zijn hier bezig met de leidingen, en het enige wat ik de hele ochtend al hoor is geboor, lekker dan..

Dat was het wel weer!!!! hasta luego y muchos besos xxxxxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!